lördag 15 juni 2013

Utflyktsdag


Idag har vi varit på utflykt med mina föräldrar, syskon och min mormor. Vi åkte till Helsingborg och började dagen med lunch på Linneaträdgården, ett ljuvligt ställe som jag ska återkomma till i ett annat inlägg. Efter lunchen körde vi vidare till Sofiero, allt efter min mormors önskemål. Hon hade fått äran att bestämma över dagen då denna dag var hennes 90-årspresent från oss.
Vi har haft fantastisk tur med vädret hela tiden, sol och lagom varmt för att alla skulle tycka att det var behagligt! Mamma hade bakat massa goda kakor och hade med sig picknickorgen så att vi kunde fika tillsammans inne i slottsparken bland alla vackra blommor.
Det fanns verkligen massor av fint att se på. Jag hade kunnat tänka mig att strosa runt inne i parken ensam med min kamera ett par timmar, alternativt tillsammans med någon annan som gillar att se saker genom en lins. Idag fick jag inte så mycket fina parkbilder, svårt att fokusera på det när man har två vilda ungar med sig... Men vi hade en väldigt fin modell med oss, som dagen till ära mer än gärna ställde upp på bild, min lilla Ingrid! Bror Oscar tog också en massa bilder, och jag gissar att han fick fler som var bra än vad jag fick, men ni ska ändå få ett litet smakprov här. Jag är så stolt över min lilla tjej, hon är så fin!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar