söndag 15 september 2013

Oj vilken vecka...

Oj av många anledningar!

Ett bra OJ är att det har blivit tre träningspass för mig denna veckan!
Jag började med spinning i onsdags, pump i torsdags och nu har jag precis kört ett pilatespass hemma!
Känns mycket bra! Det ska bli intressant att se eventuella framsteg, vissa av övningarna i pilatespasset gick bara inte att utföra... Ska försöka köra det passet de dagar jag inte kan komma iväg till gymmet! Med undantag för ett fåtal vilodagar! Nog för att min kropp vilat tillräckligt genom åren, men lite återhämtning måste den ju få mellan varven!

Ett lite sämre OJ är att jag varit så himla trött i veckan. Men det har nog sina förklaringar, en del personal borta på jobbet, jag har inte ätit jättebra och så är jag för tillfället lite trött på folk i allmänhet...

Personalfrågan löser sig själv i och med att mina kollegor kommer hem från semestern.

Maten... ja den kan ju bara jag ändra på. Det kommer jag att göra! Nu är det slutslarvat! Slut på att slösa bort dyrbar tid, slut på att förstöra för mig själv. Dags att uppfylla min dröm!

Sen är det där med folk... Folk som inte kan vara raka och ärliga direkt till en, folk som inte kan vara vuxna, folk som är missunnsamma, avundsjuka...?! Eller vad det nu handlar om. Folk som inte förstår. Jag tycker att det är så tråkigt! Men vad ska jag göra? Jag kan bara vara jag och inte låta dem ta mer energi från mig. Jag tar inte mer nu! Låt mig vara!

Förändring... ja det måste det bli!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar