fredag 1 februari 2013

Bowling med jobbet

 


I onsdags var det äntligen dags för bowling med jobbet! Vi fyllde nästan alla banor då vi var ett stort gäng från huset, och inte bara från förskolan.

Jag, Linnea, Jessica och Liselott delade bana och många goa skratt! Jag kom definitivt sist, det stod klart tidigt! Tur att man inte är dålig förlorare... Linnea vann och var rätt nöjd med det ;)

Sabina vann hela skiten!! Bra jobbat!!!! Jag är övertygad om att jag tog Jumbopriset!

Efter timmen på banan blev vi bjudna på mat, inte jättegott men vad gör det när man har så trevligt sällskap!?

 

Nästa vecka har vi planerat AfterWork på Harry's, med mat, god dryck och Musicquiz! Ser fram emot det väldigt mycket! Jobbar med otroligt roliga och härliga tjejer, det blir alltid mycket skratt runt dem.

1 kommentar:

  1. Men åh va kul !! Det var evigheter sedan jag bowlade sist - trots att jag faktiskt bor granne med en bowlinghall !?
    Klart du ska få receptet på biskvierna, men jag hinner tyvärr inte skriva ner det just nu så det får bli lite senare :)
    Påminn mig om jag glömmer !!
    Ha en skön dag nu vännen, och var gärna med och tävla om smoothie mixern - det är perfekt att göra goda och nyttiga mellanmål i :)
    Kram

    SvaraRadera