söndag 3 februari 2013

Mello-fika


O beställde muffins till kvällsfika framför Melodifestivalen! Så då fick jag ju slänga ihop några lite snabbt! Egentligen så är det ju obligatoriskt att äta marängswiss till Mellon, men det kan ju bli lite tjatigt att äta det varje lördag i flera veckor nu... Så vi börjar med muffins!

 


Vad vi sen tyckte om själva festivalen... Ja... Jag gillar Danny och Gina och mellanakten var ju trevlig! ;) Låtarna var inte det annars inte mycket med! 
David Lindgren kan säkert bli bra, numret var bra! Jag ser fram emot att få höra den inspelade versionen, då jag tyckte att hans röst inte lät jättebra. Men att han har en grym röst vet man ju!
Johio överraskade! Det var helt klart rätt killar till finalen! Men man får hoppas att kvaliteten på låtarna stiger ju längre in i tävlingen vi kommer!! 

Har ni några åsikter? 

God natt! Nu ska jag sova, upp fem imorgon! Vi hörs! 


2 kommentarer:

  1. Soffan såg bara sista halvtimmen...;-) Det blir för tjatigt och larvigt med alla dessa delfinaler...
    Jag tycker för den delen inte ens om Danny...se om han kan få mig att ändra åsikt om jag tittar de andra lördagarna...;-)

    SvaraRadera
  2. Va blir det för gott hos er ikväll? :) Ha en fin lördag! Kram

    SvaraRadera