lördag 2 februari 2013

En del av vår lördag

 

 

Idag har vi bakat rulltårta och bjudit mormor och morfar på fika. Barnen blev jätteglada när de ringde på dörren! Härligt!

Vi hann med fika som sagt, Wilmer fick visa sina discolampor och vi spelade det nya spelet som mormor och morfar hade med sig. Ett balansspel, man skulle stapla små stolar på höjd och det skulle såklart inte rasa...

När besöket åkt hem gick ungarna och jag en promenad genom stan. Vi hämtade ut ett paket på Cigarrmagasinet, gick en snabb sväng inom Lindex och sedan bort till Kvantum.

Nu ska vi fixa tacos till kvällsmat och sedan ska jag baka Dumlemuffins till min man och slänga ihop en fruktsallad innan Melodifestivalen börjar! För den måste ses!!

 

Har ni några tankar om den än? Jag har otroligt nog inte ens koll på vilka som ska vara med... Förutom Danny ;) och han tävlar ju inte!

Jag får återkomma med ett utlåtande efter kvällen!

 

Ha en skön lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar