torsdag 24 januari 2013

Drömmer...

Vabbar med Ingrid idag, hon är så förkyld. Hostig och snuvig!
Just nu sover hon, tänker låta henne sova så länge hon vill. Hon behöver vila!

Men iom att hon sover så har jag ju tid att sitta här ;)
Jag har precis skickat iväg ett mail välfyllt med roliga länkar till saker vi kan göra med barnen på jobbet, till min kollega! Tänkte att jag kunde ju passa på att jobba lite när jag ändå hade tid!

När jag gjort det en stund så halkade jag in på ellos.se..... Farligt! Det finns så mycket fint som jag vill ha! Men just nu är det sparande som är i fokus hos oss inför RESAN i höst och en eventuell flytt! Kanske kommer det finnas lite lite utrymme för shopping ändå och isf skulle jag inte säga nej till:





samtliga bilder lånade från www.ellos.se

Nä, nu får jag sluta... annars blir jag ju helt galen!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar