onsdag 23 januari 2013

Sömnlös...

Jag kunde inte sova i natt...
Det resulterar såklart i att jag är riktigt trött och sliten idag!

Men jag är på jobbet och jag håller tröttheten i skick när jag är med barnen! Nu har jag rast och har halvslumrat i några minuter framför datorn, tur att ingen annan är i personalrummet! ;)
Det är dags för mig att gå tillbaka till barngruppen och äta lunch nu, sen slutar jag klockan två!

När sedan mina små är hämtade blir det nog soffmys resten av dagen!!

Ha en skön eftermiddag - hoppas ni inte är lika trötta som jag!

1 kommentar:

  1. Hej!!
    Det var någon som stal sömnen av oss här också.. märkligt, alla var lixom bara vakna mitt i natten. Så onödigt!
    Kul å hitta din nya blogg, har varit värdelös på att följa med i internetvärlden... Men kanske bättrar jag mej.
    Roligt att läsa om er iaf!
    Kram och hoppas vi alla får en god natt inatt!
    //Marianne

    SvaraRadera