lördag 19 januari 2013

Välkommen hit!

Ibland behöver man förnya sig!
Nu var en bra tid för det kände jag, så här är jag med en ny blogg!

Ett nytt år har precis börjat, 2013, det är mitt år!
Jag har hört många andra säga det, men det gör det ju inte mindre mitt, eller hur?!

I den här bloggen kommer jag att dela med mig av mitt liv och dess innehåll!

Ni kommer förmodligen att få se en massa bilder, vara med på  min väg mot att bli en bättre fotograf.
Ni får läsa om resan som jag och O planerar att göra till hösten.
Jag kommer troligtvis att dela med mig av min träning och vägen till målen jag har satt upp för mig själv.
Kanske berättar jag om mitt arbete med de minsta barnen på förskolan, mer säkert är att ni kommer att träffa på mina egna små en hel del, W och I.
Matlagning och bakning är nog ämnen som ni också får stifta bekantskap med här, och säkert en massa annat smått och gott!

Hoppas ni hänger med på mitt år!


// Ida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar