söndag 27 januari 2013

Söndagsträning

Fick en släng av träningssug efter frukost idag, så det var bara att dra på sig träningsläger och sticka ner till gymmet!

Det blev 32 minuter på bandet, gång- och löpintervaller. Orkade inte springa så länge åt gången, det gick bättre sist. Lite trist, men det kan ju bara bli bättre! Mitt mål för nästa vecka är att komma iväg till gymmet minst tre gånger!

Jag körde lite styrkeövningar och plankan också innan jag stack hem. Kändes bra!!

 

Vad har ni tränat i veckan? Och vad är målet för nästa?

 

Jag tänker hålla mig ifrån socker också i veckan, ser ni mig göra nåt jag inte borde så hojta till!! Jag kan behöva en spark där bak!

 

Nu blir det filmtajm med O innan denna veckan är helt över!

 

3 kommentarer:

  1. TräningsKLÄDER!!!! Inte träningsläger.... Suck!!

    SvaraRadera
  2. HÄRLIGT!!!! Tips på bästa gym? ;)

    SvaraRadera
  3. Gymmet is the shit! Försöker också köra tre gånger i veckan, brukar hinna med hela kroppen över tre pass:

    Måndag:
    Bröst, biceps och mage

    Onsdagar:
    Rygg och triceps

    Fredag/helgdag:
    Ben och axlar:

    Fin blogg, hittade den precis!

    SvaraRadera